Top quality exact replica watches with free shipping worldwide and world class customer service.

  1. Kunnen spelers weigeren om te melden dat hun schip is gezonken.

    Hierdoor heeft de tegenstander meer beurten nodig om zeker te zijn dat het schip gezonken is en dat het gebied leeg is.

  2. Laat toe dat een speler om de 4 of 5 beurten één schip verplaatst naar een nog niet beschoten locatie.

  3. In plaats van 1x te schieten in elke beurt, kunnen de spelers 3x schieten. De tegenstander zal enkel vertellen hoeveel schoten er raak waren (en zo ja, op wat voor soort schip).

    De vloot is ook wat anders: 2 duikboten (2 velden), 2 destroyers (3 velden), 1 slagship (5 velden), and 1 vliegdekschip (5 velden in T-vorm).

  4. Snel Zeeslag

    Je krijgt per beurt 4 schoten ongeacht hoeveel schepen je nog hebt. Spelers opteren vaak voor deze variant omwille van de tijdswinst, zeker als je het druk hebt.

  5. De spelers kunnen intelligente middelen gebruiken om de locatie van de schepen de lokaliseren:

    • een verkenningsvliegtuig meldt het aantal velden waarop schepen zich bevinden in één rij of kolom
    • een satelliet-foto kan genomen worden om aantal schepen te tellen in een 3x3 vlak
    • een parachutist kan bepalen of een veld wordt bezet door een schip (en eventueel de orthogonaal aanliggende velden).

    Deze variatie kan ook gespeeld worden met Bimaru-stijl puzzels.

  6. Bewegende schepen

    • Elke speler heeft 3 schepen, die slechts verschillen in het aantal hits dat ze kunnen volhouden voordat zinken.
    • De zee is een 5x5 rooster en elke schip neemt 1 veld in.
    • Schepen kunnen bewegen in orthogonale richtingen, maar het type schip, de afstand en richting van deze beweging moet worden bekend gemaakt aan de tegenstander.
    • Schepen mogen alleen op aangrenzende velden schieten (ook diagonaal).
    • Als een veld naast een schip wordt beschoten, dan moet ook dit gemeld worden als zodanig.

  7. Tetris Zeeslag

    Er is een vloot van 6 schepen en deze hebben alle vormen van de blokken in tetris. De schepen mogen de rand van het bord (raster) raken maar niet elkaar.

  8. Groot Bord

    Men speelt op een 20x20 bord en men verdubbelt het aantal schepen. In elke beurt kan de speler schieten 3x schieten.

  9. Mist over het meer

    • Elke speler plaatst 4 schepen van 1 veld op een 8x8 raster.
    • Per beurt wordt er 1 schot afgeschoten.
    • Als men raak schiet, is de boot gezonken.
    • Als men niet raak schiet, is het antwoord een getal: dit is het aantal boten die in een rechte lijn (in alle 4 richtingen) van de locatie liggen.
  10. De Grote Oceaan

    Er is een 20x20 raster met de volgende schepen: een slagschip (8-velden), een slagkruiser (7-velden) , twee kruisers (6-velden), twee lichte kruisers (5-velden), drie destroyers (4-velden) en vier duikboten (3-velden). Een speler kan 5 keer schieten per beurt.


Video